Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAgnete Karlsen Redigeret for ca. et år siden
1
PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015
2
METODE Undersøgelsen er gennemført af analyseinstituttet YouGov d. 24.-25.marts 2014 Der er i alt gennemført 1.007 CAWI-interview med danskere i alderen Undersøgelsen er gennemført blandt danskere i alderen 18-74 år Data er vejet på dimensionerne køn, alder og geografi på baggrund af et ideal fra Danmarks Statistik, således at resultaterne er repræsentative for befolkningen
3
UDVIKLING Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014
4
RESULTATER Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014
5
RESULTATER Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014
6
HOLDNING Synes du det er godt, at dansk producerede kyllinger har et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.