Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015."— Præsentationens transcript:

1 PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015

2 METODE Undersøgelsen er gennemført af analyseinstituttet YouGov d. 24.-25.marts 2014 Der er i alt gennemført 1.007 CAWI-interview med danskere i alderen Undersøgelsen er gennemført blandt danskere i alderen 18-74 år Data er vejet på dimensionerne køn, alder og geografi på baggrund af et ideal fra Danmarks Statistik, således at resultaterne er repræsentative for befolkningen

3 UDVIKLING Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014

4 RESULTATER Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014

5 RESULTATER Har du set eller hørt at dansk producerede kyllinger nu får et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014

6 HOLDNING Synes du det er godt, at dansk producerede kyllinger har et Dansk Kylling-mærke på emballagen? Base: Alle respondenter - ca. 1.003 interview uge 41, 2014


Download ppt "PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google