Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBirthe Juhl Redigeret for ca. et år siden
2
Program 09:00:Kaffe & velkomst v/Anette Werenskiold, LOL 09.15:Indlæg og diskussion v/Kira Clausen, Skallerup Klit 09.45:Indlæg og diskussion v/Jesper Henriksen, Oure Højskole 10.15:Pause 10.25:Projekt ”Aktiv Familieferie” Indlæg og diskussion v/Klaus Jakobsen, Vingstedcentret 11:00:Turismen – tal, tendenser, muligheder, trusler v/Hird og Ko 13:00:Frokost
3
Formålet med i dag Samle hele partnergruppen Inddrage jer i processen Ambassadører hjemme i eget hus Kort status på hvor vi er i projektet Viden og inspiration
4
Hvad handler det om? Vi er sammen med jer: 6 overnatningssteder i byen, Kommunen, Erhvervscenteret og Turistbureauet, startet et udviklingsprojekt med arbejdstitlen: ”Byen som leg og læringsattraktion”
5
Målet er At skabe meromsætning i ferier og weekender Sætte Middelfart på landkortet over for de danske ferieturister Udvikling af koncept, der har fokus på 3-generationsfamilien; Børn, deres forældre og bedsteforældre
6
Konceptet Udvikle og tematisere 3 – 4 oplevelsesprodukter Middelfarts Natur, - Fritids- og Kulturmuligheder Gør ét af produkterne klar til salg til sommer
7
Status Fase 0 (Nov. 11) Projektformalia Fase 1 (Nov. 11) Data indsamling Leverandørudvælgelse Fase 2 (Dec. 11) Fremtidsstudie Fase 3 (Jan. 12) Datadeling Studietur Fase 4 (Feb. 12) Workshop Samling Fase 5 (Marts 12) Visualisering af koncepter Idékatalog Markedsføringsplan Roadmap Fase 6 (April - Maj 12) Præsentation af fase 5 Kickoff Fase 7 (Jan. - Maj 12) Fremadrettede drift Systemlev. /bookingsite Fase 8 (Juni – Juli 12) Test af det ene demo koncept Fase 9 (Aug. - Sept. 12) Evaluering Afrapportering
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.