Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afVilhelm Søgaard Redigeret for ca. et år siden
1
Created by BM|DESIGN|ER Træningsafdelingen default
2
Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Privat fys.- klinikker Forebyg og rehab. Jobcenter Visitationen Ældreområdet Praktiserende læger Sygehusene Aflastning og rehab- hus VALUE PROPOSITION Tilgængelighed Individuel tilpasning Kompetente terapeuter Fokus på udslusning Holitisk tankesæt CUSTOMERS Borgere med genoptræningsplan Borgere henvist fra Visitation, Jobcenter eller praktiserende læge Borgere fra andre kommuner med genoptræningsplan Forflytningsvejledere Borgere på aflastningsafd. Borgere, som er arbejdsgiver i eget hjem KEY ACTIVITIES Genoptræning - sundhedslov Genoptræning - servicelov Konsulentydelser Ressourceforløb Vederlagsfri fys. RELATIONSHIPS Personligbetjening Borger indkaldes af den terapeut som bliver kontaktpersonen Mulighed for at møde op fysisk KEY RESOURCES Empati, lytter, omsorgsfuld, erfarne, kompetent Rammerne, fleksibilitet Hurtig opstart Tæt samarbejde med kommunens instanser DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Telefonisk kontakt Breve Elektronisk borgersystem Kommunes hjemmeside COST STRUCTURE Stor andel er faste omkostninger - løn, husleje, indkøb REVENUE STREAMS / PRICING Fast budget på mange opgaver Andre opgaver afregnes
3
Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Privat fys.- klinikker Forebyg og rehab. Jobcenter Visitationen Ældreområdet Praktiserende læger Sygehusene Aflastning og rehab- hus VALUE PROPOSITION Tilgængelighed Individuel tilpasning Kompetente terapeuter Fokus på udslusning Holitisk tankesæt CUSTOMERS Borgere med genoptræningsplan Borgere henvist fra Visitation, Jobcenter eller praktiserende læge Borgere fra andre kommuner med genoptræningsplan Forflytningsvejledere Borgere på aflastningsafd. Borgere, som er arbejdsgiver i eget hjem KEY ACTIVITIES Genoptræning - sundhedslov Genoptræning - servicelov Konsulentydelser Ressourceforløb Vederlagsfri fys. RELATIONSHIPS Personligbetjening Borger indkaldes af den terapeut som bliver kontaktpersonen Mulighed for at møde op fysisk KEY RESOURCES Empati, lytter, omsorgsfuld, erfarne, kompetent Rammerne, fleksibilitet Hurtig opstart Tæt samarbejde med kommunens instanser DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Telefonisk kontakt Breve Elektronisk borgersystem Kommunes hjemmeside COST STRUCTURE Stor andel er faste omkostninger - løn, husleje, indkøb REVENUE STREAMS / PRICING Fast budget på mange opgaver Andre opgaver afregnes
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.