Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kvickly 2015 – året der gik. Agenda 2 2 3 3 1 1 Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kvickly 2015 – året der gik. Agenda 2 2 3 3 1 1 Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken."— Præsentationens transcript:

1 Kvickly 2015 – året der gik

2 Agenda 2 2 3 3 1 1 Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken

3 Butikkens resultater  Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3)  Butiksresultat: Index (for Coop-butikker)  Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26)  Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned)  Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

4 Begivenheder i butik  Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc.

5 Begivenheder i kæden  I 2015 forsatte Kvicklys varehuse med de flotte resultater, og der er ingen tvivl om, at Kvickly igen kommer med et rekordoverskud  Kvickly lancerede ap:pen OsiKvickly.dk til alle vores 8.500 medarbejdere med mål om øget info og kommunikation specielt til de unge  Vores trivsel i varehusene og vores lederes kompetencer var utroligt højt og Medarbejdertilfredshedsundersøgelsen var den bedste i Coop på tværs af alle kæder  Kvickly Why blev lanceret og taget meget godt imod i varehusene  Kvickly Levels blev introduceret for at øge kundeoplevelsen i varehusene  Kvickly Albertslund åbnet som testvarehus ift. fremtidigt koncept

6 Bedste resultat nogensinde! Men vi kender det ikke 100 % endnu… 27 mio. kr ??? Budget 2015 Resultat 2015 16 mio. kr Resultat 2014

7 Osikvickly.dk app lanceret til 8.500 medarbejdere – nyt talerør til medarbejderne Ingen kommunikative flaskehalse Direkte kommunikation til den enkelte medarbejder – både strategisk og operationelt Daglig information, når som helst på dagen Velinformerede medarbejdere ”Afstanden” mellem butik og hovedkontor mindskes Involverende muligheder Strategisk formål/fordel i dag, og på sigt… Mulighed for erfa på tværs af butikker og regioner Interne konkurrencer som incitament til engagement

8 Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i E-NPS 2014-2015

9 Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i L-NPS 2014-2015

10 Meget flotte resultater i trivsel Udvikling i B-NPS 2014-2015

11 Kvickly er det format, der allerbedst kan udleve Coops Madmanifest AT FORVANDLE ETHVERT BESØG TIL EN GOD OPLEVELSE, DU DELER Kvickly WHY Kvickly HOW Coops WHY

12 Kvickly levels introduceres for at skabe rød tråd mellem ambitionen for Kundemødet, Driftskonceptet og det kunderne møder i varehusene

13 Kvickly Albertslund åbnet uge 45 2015

14

15


Download ppt "Kvickly 2015 – året der gik. Agenda 2 2 3 3 1 1 Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google