Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Emner Status salg af tillægsydelser 2011 Erfaring Nye ydelser Hvor er ydelserne solgt?

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Emner Status salg af tillægsydelser 2011 Erfaring Nye ydelser Hvor er ydelserne solgt?"— Præsentationens transcript:

1

2 Emner Status salg af tillægsydelser 2011 Erfaring Nye ydelser Hvor er ydelserne solgt?

3 Tillægsydelser – Salg 2011 Produkt områdeSalg inkl. momsAntal FremtidssikringKr. 1.512.50019 BoligsocialKr. 423.75011 Blandede opgaverKr. 168.0004 BygningsscreeningKr. 60.0002 DokumentationspakkenKr. 47.40021 TryghedspakkeKr. 12.1363 I altKr. 2.238.78660

4 Tillægsydelser – Salg 2011

5 Tillægsydelser - Udvikling og byg Boligsocialt Boligsocialt Evaluering af projekter Prækvalificering boligsociale helhedsplan Boligsociale helhedsplaner Naboskabsundersøgelser Lejerbo standard LBF standard Individuelle undersøgelser Naboskabsundersøgelser Lejerbo standard LBF standard Individuelle undersøgelser

6 Tillægsydelser - Udvikling og byg Dokumentationspakken Dokumentationspakken Bestyrelsesarbejde og beboerdemokrati Beboertilfredshed Beboersammensætning

7 Tillægsydelser - Udvikling og byg Tryghedspakke Tryghedspakke Tjekliste undersøgelse - Randers, Lejerbo - Tjekliste undersøgelse - Randers, Lejerbo - Præsentationer - AAB og Vejle Kommune - Præsentationer - AAB og Vejle Kommune -

8 Tillægsydelser - Udvikling og byg Blandede opgaver Blandede opgaver Analyse af image og kommunikation Ind- og fraflytningsanalyse Naboskab, præsentation og analyse Holbæk Kommune Naboskab, præsentation og analyse Holbæk Kommune

9 Erfaring med tillægsydelser Fremtidssikring – eksempel på anbefalinger

10 Fremtidssikring – emner Boligerne Klimaskærm Naboskab Ude og friarealer Energi og miljø Tilgængelighed Økonomi Udlejning Fraflytning Beboersammensætning (målgrupper) Tryghed

11 Fremtidssikring – indsamling af viden til rapport Bygningsscreening af boliger og afdelingen Data Danmarksstatistik (BL tal) Spørgeskema beboerne Interview drift Regnskabsafdeling skriver økonomi Interview medarbejdere i afdelingen Interview udlejningsafdelingen Data fra Lejerbos systemer

12 Erfaring med tillægsydelser Fremtidssikring Fremtidssikring Udvidet bygningsscreening Udvidet bygningsscreening Beboerundersøgelser Beboerundersøgelser Bygningsscreening

13 Erfaring fremtidssikring Identificerer problemstillinger Gode drøftelser med beboerdemokratiet Overblik over samlede styrker og problemstillinger i afdelingerne Bedre forening af proces og teknik

14 Overordnede erfaringer med salg af tillægsydelserne Fremtidssikring Boligsocial Blandede opgaver Bygningsscreening Dokumentationspakken Tryghedspakke

15 Nye tillægsydelser Klima, energi og miljø Mindre projekteringsopgaver

16 Tak for opmærksomheden


Download ppt "Emner Status salg af tillægsydelser 2011 Erfaring Nye ydelser Hvor er ydelserne solgt?"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google