Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afIngelise Mia Johnsen Redigeret for ca. et år siden
1
Mini-kursus i markedsføring 13.00 Velkomst og sandwich – evt. en fællessang 13.10 Oplæg fra Kim Møller-Elshøj 13.30 Pause 13.40 Oplæg fortsat 14.20 Plus efterskole – kampagne for 10. klasse 14.50 Pause 15.00 Efterskolernes Aften og julekalender 15.45 Gå i gang med at lave skolens egen julekalender 16.00 Tak for i dag
8
Betalt synlighed(paid media) – Reklamer i radio, tv, aviser, online Optjent synlighed (earned media) – Presseomtale – Mund til mund – ”Earned media cannot be bought or owned, it can only be gained organically”
9
Undersøgelse i 58 lande (Nielsen): – Mund til mund er 15% mere troværdig end nærmeste andet medie – Mund til mund har højest sandsynlighed for at stimulere til handling
11
“Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend”. (Mark Zucherberg)
12
Tiltag som aktiverer ambassadører og styrker mund til mund: Aktivistisk markedsføring
13
Julekalender!
16
Testversion af julekalenderen http://julekalender2013.efterskoleforeningen. dev.vertic.com/ http://julekalender2013.efterskoleforeningen. dev.vertic.com/ (live version 19. november) Instruktioner på www.efterskole.dk/vivilikkehjem www.efterskole.dk/vivilikkehjem Deltag i facebook-gruppen og læs vejledninger www.efterskoleforeningen.dk/kommunikation www.efterskoleforeningen.dk/kommunikation
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.