Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afOlaf Astrup Redigeret for ca. et år siden
1
Virksomheder ↔ forskning/innovation Esben Auken, professor, Aarhus Universitet
2
SkyTEM Surveys - Aarhus Uni. Aarhus Geosoftware – Guideline Geo – Aarhus Uni. Hvor har vi samarbejdet Indien, USA, Australien Virksomheder ↔ forskning/innovation
3
Hvordan vi samarbejder Innovations projekter tæt på et kommerciel marked Teknologileverandør – partner Kapacitetsopbygning og fællesforståelse – forskningsinst. Nærme sig markedet fra neden (↑) og fra toppen (↓) Forskningsprojekter Marked ↔ stor forskningshøjde Fokuserer udvikling/innovation hos alle deltagere Booster udviklingsbudgettet hos den kommercielle partner
4
Forudsætninger for samarbejdet Tillid imellem partnerne Forståelse for hinandens virkeligheder Komplementær teknologi
5
Hvorfor gide? Virksomheden Kan få adgang til projekter som er anderledes Boostet udviklingsbudget og skærpet teknologi appetitten Opnå at være markedsledende (eller tæt på) Forskningsinst. Teknologien kommer ud og den bliver brugt Inspiration til ny forskning og innovative løsninger Opnå at være forskningsledende
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.