Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Nye tider i Kundeservice Hvad sker der, hvad kan vi forvente os?

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Nye tider i Kundeservice Hvad sker der, hvad kan vi forvente os?"— Præsentationens transcript:

1 Nye tider i Kundeservice Hvad sker der, hvad kan vi forvente os?

2 Hvem er kundeservice i dag Hvad vil vi være kendt for Forventningsafstemning Hvad kan vi gøre sammen

3 Inge Lilholt Ansat i Visma i 16 år Haft mange forskellige jobs i Visma Tidligere kunde hos PBJ Bruger af Løn-, HR- og Rekrutteringssystemet

4 Hvem er kundeservice i dag Dorthe Pedersen Hanne Løvenborg Torben Werner Hansen Michael Bransholm Schou Klaus Brendholdt Karin Skrydstrup

5 Hvad vil vi være kendt for At være kundeorienteret Yde god service Til at stole på Faglig kompetence Vi kender vores grænse Ikke jer og os men Vi(sma) Eller kort – efterleve Vismas kerneværdier Respect Reliability Innovation Competenc e Team spirit

6 Hvad er kundesupport? En forsikring? Skal være der, når kunderne har brug for assistance Vi deler omkostningerne med de andre forsikringstager Misbrug af forsikringen

7

8

9 Forventningsafstemning Meget vigtigt Kommunikation Er du i tvivl spørg Hvad er en hastesag?

10 Kommunikation Kan være rigtig svært Ingen øjenkontakt Faglig og teknisk Vi taler måske ikke samme sprog

11 Vi vil gerne Bredden = kundeservice Specialisten = konsulenterne Hjælp NU = kundeservice Brug for jeres hjælp Lad os afgøre, hvem der skal løse opgaven Vi bliver dygtigere Vi kan prioritere (forsikringstankegangen)

12 Produkter i kundeservice Epos Løn Epos HR Portalen Rekruttering Workcyclus Epos management One point of contact

13 Hvad er dækket af serviceaftalen Hvorfor gør den sådan + Jeg får en fejlmeddelelse + Hvad kan jeg gøre for at rette fejlen + Rette fejlen +/- ODBC udtræk - Problemer med opkobling -/+ Ny opkoblingsmetode - 3. partsprodukter - …….

14 Hvorfor oprette sager i PBJ-service Dokumentation – begge veje Hjælp til selvhjælp Overblik Bedre styringsmulighed Bliver ikke glemt i mailen/telefonen Jeres input til system under dialog

15 Kundeklage en gave Vi vil gøre alt for at undgå dem Får vi dem så betyder det: I vil hjælpe os med at blive bedre Vi får mulighed for at gøre det godt igen Forventningsafsteming Kommunikation Kom gerne inden gaven bliver for stor Kontakt gerne mig

16 Kontaktinfo Inge Lilholt Inge.lilholt@visma.com +45 24 86 81 30

17


Download ppt "Nye tider i Kundeservice Hvad sker der, hvad kan vi forvente os?"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google