Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

NU GENERATION MULIGHEDEN

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "NU GENERATION MULIGHEDEN"— Præsentationens transcript:

1 ageLOC® BODY TRIO Nu Generation mulighed understøttet af videnskab og produkter

2 NU GENERATION MULIGHEDEN
Nu Generation muligheden er den spændende fortsættelse af den globale ageLOC® historie. ageLOC® videnskaben viser fortsat vejen inden for aldersbekæmpelse, og de seneste gennembrud viser sig i nye innovative ageLOC® produkter. ageLOC® Body Trio giver Nu Skin® distributører over hele verden endnu større mulighed for at opnå deres drømme ved at tilbyde effektive produkter for en ungdommelig kropsbevidsthed.

3 ageLOC® BODY TRIO Forståelse, forbrugertrends og produktpositionering
Title slide 3

4 ET GLOBALT BEHOV Det generelle tab af et slankt, ungdommeligt fysisk udseende er et alderstegn, der påvirker forbrugere over hele verden. En betydelig del af befolkningen er utilfredse med deres udseende. Tab af udseende og figur påvirker ens selvbevidsthed og selvtillid, tilfredshed med eget udseende og ønsket om at dække kroppen til og skjule sin form opstår. Særligt hos kvinder vægtes løs hud og tab af fasthed ved bryster, balder, lår og underarme, samt ophobning af fedt på maven og hofterne højest på listen over mest bekymrende ældningstegn. Hos mænd er det tab af form/fysik, muskeltonus og styrke, der vægtes højest på listen over mest bekymrende ældningstegn. Kilde: New Perceptions in Skin Care, 2010 Kilde: Greenfield Anti-aging Exploratory, 2008/2009 4

5 % AF DE ADSPURGTE, SOM SVAREDE "UTILFREDS" ELLER "MEGET UTILFREDS"
En betydelig del af forbrugerne er utilfredse med deres udseende, især deres kropsform. Dette skaber muligheden for at positionere skønhedsprodukter som "modgift mod virkeligheden." SPØRGSMÅL: Angiv venligst, hvor tilfreds du er på nuværende tidspunkt med følgende: 1. Din kropsvægt og -form 2. Dit fysiske udseende 41% 46% 47% 43% 38% 42% 22% 29% 30% 27% 18% 24% 0% 10% 20% 40% 50% 60% Europa USA Brasilien Asien og Stillehavet Mellemøsten og Nordafrika Globalt Utilfreds med kropsvægt og -form Utilfreds med fysisk udseende % AF DE ADSPURGTE, SOM SVAREDE "UTILFREDS" ELLER "MEGET UTILFREDS" Kilde: Datamonitor Consumer Survey, april/maj 2009 5

6 AKTUELT MARKED FOR OPSTRAMMENDE KROPSPRODUKTER
Aktuelt omsætter markedet for opstrammende produkter og produkter til bekæmpelse af cellulites for USD 14,7 milliarder.1 Selvbevidsthed drives af socialt pres og utilfredshed med eget udseende. Pleje af eget udseende er et så følsomt emne for forbrugerne, at de "spændte venter på og benytter" den seneste teknologi og innovation. Opstrammende produkter henter inspiration fra professionelle behandlinger og lader kunderne benytte disse principper hjemme hos sig selv. 1 Euromonitor, Global Firming and Anti-cellulite Sales, 2010 6

7 AKTUELT MARKED FOR OPSTRAMMENDE KROPSPRODUKTER fortsat
Forbrugere sætter i højere grad deres lid til tilgange, der går ud over kosten, for at pleje deres krop. For at være virkelig effektive skal produkterne være udviklet med henblik på virkeevne. Disse klinisk testede og videnskabsbaserede produkter giver de resultater, som fortravlede selvbevidste forbrugere søger.2 Selvom markedet er fyldt med kropsprodukter, der er målrettet mod fysisk fremtoning er der stadig store muligheder inden for denne kategori af produkter, særligt for produkter, der går efter kilder til ældning.3 2 Kilde: Datamonitor Consumer Survey, april/maj 2009 3 Kilde: Greenfield Anti-aging Exploratory, 2008/2009 7

8 Det større ønske om at føle sig smuk betyder, at bevidsthed om eget udseende er blevet en daglig interesse for størstedelen af forbrugerne. SPØRGSMÅL: Hvor vigtigt er følgende helbreds- og skønhedsudsagn for dig?: At se godt ud til hverdag Virkelig vigtigt Hverken vigtigt eller uvigtigt Slet ikke vigtigt 59% 61% 88% 57% 78% 27% 26% 9% 29% 13% 25% 14% 12% 3% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Europa USA Brasilien Asien og Stillehavet Mellemøsten og Nordafrika Globalt % AF DE ADSPURGTE Kilde: Datamonitor Consumer Survey, april/maj 2009 8

9 FAKTORER, DER ÆLDER KROPPEN
Både ydre og indre faktorer spiller en rolle ved tab af kropsform. Ydre eller adfærdsmæssige faktorer, såsom langt ophold i solen/UV-stråler, rygning, manglende motion, livsstilsvalg og pludseligt vægttab, og indre faktorer herunder genetik, kost, svækket kredsløb, hormoner, forringet muskelstyrke, tab af fasthed i huden, dehydrering, forringet celleaktivitet, fedtophobning - ældning generelt - bidrager til, at huden på kroppen synes ældre. Disse faktorer kan føre til løs hud, ujævn hudstruktur, fugttab, formtab og cellulites. Når kroppen ældes ændrer det der en gang var en optimal genekspression sig til en ældningsprofil. Med ageLOC® videnskaben har vi nu en forståelse for, hvordan forandringer i Youth Gene Clusters (YGC) påvirker den måde, hvorpå vi ældes. 9

10 HVAD HVIS...? Hvad hvis vi kunne tilbyde en succesrig tilgang til aldersbekæmpelse på kroppen ved at gå efter de grundlæggende kilder til ældning og påvirke huden topisk?

11 ÆLDNINGSFAKTORER Biologisk ældning (indre) - Resultatet af forandringer, ofte genetisk bestemt eller baseret på genekspression, der opstår naturligt i kroppen. Miljøforårsaget ældning (ydre) - Resultatet af skader fra frie radikaler, som opstår på grund af udsættelse for sollys (fotoældning), forurening, cigaretrøg, etc. Ligesom andre organer i kroppen forringes de fysiologiske funktioner og strukturer i huden i takt med fremskreden alder og udsættelse for miljømæssige faktorer. 11

12 SAMSPIL MELLEM BIOLOGISK OG MILJØMÆSSIG ÆLDNING
I sidste ende er ældning en kombination af både vores biologi og vores omgivelser. Frie radikaler fra indre og ydre kilder skader hudens struktur og gener. 12

13 NEDBRYDELSE AF PROTEINER
Skade på eller ændring af vigtige proteiner i ung hud slap hud øget forekomst af cellulites øvrige ældningstegn Hudproteiner 13

14 HVAD ER BIOLOGISK ÆLDNING?
Biologisk ur bestemt af vores genetiske sammensætning og genekspression. Dette gælder alle celler, herunder vores hudceller. Biologisk ældning: resultatet af naturlige ændringer i kroppen, der viser sig som ydre ældningstegn vi kan se eller mærke. 14

15 GRUNDLÆGGENDE KILDER TIL ÆLDNING: arSuperMarkers
15

16 MENNESKETS GENMASSE Menneskets genmasse er en række kemiske basepar, der udgør DNA. Menneskets genmasse består af mere end gener. Identificeringen af disse gener gør det muligt for forskere bedre at forstå biokemiske processer, slutprodukter og funktioner i menneskekroppen. 16

17 GRUNDLÆGGENDE KILDER TIL ÆLDNING
En persons genetiske sammensætning og genekspressionsprofil bestemmer, hvor hurtigt han eller hun ældes - både inde i kroppen på celleniveau og udenpå ved hudens udseende. 17

18 arSuperMarkers arSuperMarkers er bestanddele af kroppens indre kemi, der påvirker, hvordan vi ældes. De er de grundlæggende kilder til ældning. 18

19 arSuperMarkers - YOUTH GENE CLUSTERS (YGC)
Youth Gene Clusters (klynger af ungdomsgener) er funktionelle gengrupper, hvis ekspression giver en ungdommelig ekspressionsprofil af en specifik hudegenskab. Baseret på den stadigt bredere forståelse af menneskets genmasse har Nu Skin® forskere gennem navnebeskyttet ageLOC® videnskab identificeret en vigtig arSuperMarker - YGC. 19

20 arSuperMarkers - YGC I KROPPEN
Nu Skin® forskere har identificeret en anden YGC for huden. Baseret på aktuel videnskabelig forskning og vores kliniske resultater inkluderer de handlingsmekanismer, der bidrager til et ældet udseende på kroppen, følgende: Nedbrydelse af strukturelle proteiner Øget dannelse af fedt, mens fedtspaltning mindskes Svækket kredsløb Fugttab 20

21 Mindsket forekomst af cellulites
YOUTH GENE CLUSTER & UNGDOMMELIGT UDSEENDE KROP ØNSKEDE RESULTATER Mindsket forekomst af cellulites YOUTH GENE CLUSTER I KROPPEN Går efter gener ansvarlige for: Væskebevægelse Hudens struktur Fugt Omsætning af lipider Opstramning Løft ageLOC® VIDENSKAB Udglatning Slankende virkning Fugt Forekomst af cellulites = dybdegrad, overfladestruktur. 21

22 ageLOC® VIDENSKAB Undersøgelse af enkelte ingredienser og produktformler har gjort det muligt for forskere at udvælge effektive ingredienser og skabe synergistiske produktformler, der optimerer hudens genekspression, proteiner og andre mekanismer, for de bedste hudplejeprodukter. 22

23 BEVIS FOR ÆLDNING PÅ KROPPEN Fysiologiske ændringer
23

24 HUDENS ÆLDNINGSTEGN PÅ KROPPEN
Når vi ældes bliver huden på vores krop mere udsat for Øget forekomst af cellulites Tab af fasthed Tørhed Ujævn hudstruktur 24

25 TAB AF JÆVNHED 25

26 TAB AF JÆVNHED Den strukturelle proteinkollagen, der findes i dermis har en netlignende struktur, der støtter og styrker huden. Epidermis Dermis 26

27 TAB AF JÆVNHED Når vi ældes, mindskes kollagenproduktionen og kollagenfibrene nedbrydes hurtigere end da vi var yngre. Dette resulterer i et generelt fald i mængden af kollagen i dermis. Områder med mindre støtte begynder at give efter, og der dannes rynker. Epidermis Dermis Flere faktorer kan føre til forringede kollagenniveauer: Med alderen sker der et naturligt fald i de molekyler, der udløser kollagenproduktionen. Der sker også en stigning i den enzymkollagenase, der nedbryder kollagen. Frie radikaler fra UV-stråler kan skade kollagenstrenge og stimulere kollagenaseaktiviteten, hvilket fører til dannelsen af uregelmæssige kollagenbindinger, der svækker huden. UV-stråler kan gennemtrænge huden og skade de kollagenproducerende fibroblastceller. For at undgå UV-skader på kollagenfibre og fibroblaster, er det nødvendigt at benytte solcreme ved ophold i solen. 27

28 TAB AF FASTHED 28

29 TAB AF FASTHED Et andet strukturelt hudprotein, der findes i dermis er elastin. Dette spirallignende protein har evnen til at springe på plads igen efter det er blevet strukket, hvilket giver huden dens elastiske kvalitet. Epidermis Dermis 29

30 TAB AF FASTHED Når vi ældes mister elastinfibrene meget af deres smidighed og elastinproduktionen i fibroblasterne mindskes. Dette generelle fald i sunde elastinniveauer resulterer i områder med mindsket fasthed. Epidermis Dermis 30

31 TØR HUD 31

32 TØR HUD Sund, ung hud opretholder et passende fugtniveau ved hjælp af de forseglende, beskyttende egenskaber ved dens fugtbarriere, som består af keratinocytter (keratinfyldte hudceller), som er omgivet af og bundet sammen med ceramider, lipider og fedtsyrer. Stratum Corneum (Fugtbarriere) 32

33 TØR HUD Når vi ældes producerer huden færre ceramider, lipider og fedtsyrer til at forsegle fugtbarrieren, hvilket resulterer i øget transepidermalt fugttab og tørhed. Nedsat produktion af disse lipidmaterialer svarer til det naturlige fald i hormonniveauer. 33

34 FOREBYG FOR TIDLIG HUDÆLDNING MED DEN RETTE HUDPLEJE
34

35 PLEJE AF HUDEN Opretholdelsen af ungdommeligt udseende hud starter med god hudpleje. Anvendelsen af produkter for at støtte hudens fugtbarriere er det første skridt mod at forebygge unødvendige skader på huden.

36 SKRU TIDEN TILBAGE FOR DIN HUD
Selv, hvis du ikke har passet godt på din hud tidligere, findes der mange teknologisk avancerede ingredienser, som kan hjælpe med at mindske synlige ældningstegn. 36

37 UV-BESKYTTELSE Størstedelen af tidlig, undgåelig hudældning sker på grund af UV-stråling, så det er absolut vigtigt at begrænse ophold i solen og benytte solcreme, når man går ud i solen. 37

38 STYRKE SUNDT KREDSLØB Massage, fysisk vibration og/eller mikronæringsstoffer/stimulanser kan alle fremme væskebevægelse. Forskning har vist, at direkte pulserende strøm, en form for fysisk vibration, kan være en vigtig brik i at øge væskebevægelsen. Fysiske vibrationer kan starte en kædereaktion. 38

39 STYRKE SUNDT KREDSLØB Vibrationer skaber fysisk stimulus af endotelet, som igangsætter produktionen af nitrogenmonoxid (NO). NO forårsager karudvidelse, hvilket resulterer i forbedret blodcirkulation og væskebevægelse. Når man forbedrer væskebevægelsen mere effektivt fjernes affaldsstoffer og hudcellerne tilføres flere næringsstoffer. VÆSKEVIBRATION BIOLOGISK HANDLING FREMMER VÆSKEBEVÆGELSE FORDELE 39

40 MINDSKE FOREKOMSTEN AF CELLULITES
Ingredienser, som kan påvirke celleenergien kan hjælpe med følgende: Styrke kredsløb Øge hudens fasthed Udjævne bulede områder 40

41 ageLOC® - LØSNINGEN ageLOC® videnskaben er Nu Skin®s eksklusive løsning på at gå efter tegn og kilder til biologisk ældning. Denne patentanmeldte videnskab kan reaktivere de grundlæggende kilder til ældning til en mere ungdommelig profil. TEGN 41

42 ageLOC® - LØSNINGEN Når man kombinerer ageLOC® med banebrydende korrigerende ingredienser kan man også hjælpe med at mindske SYNLIGE ÆLDNINGSTEGN. Ved at gå efter både KILDER og ÆLDNINGSTEGN indefra og ud, mener vi at Nu Skin®s ageLOC® videnskab tilbyder den mest fuldendte løsning på aldersbekæmpelse i branchen. TEGN 42

43 ageLOC® BODY TRIO Nu Generation mulighed understøttet af videnskab og produkter

44 ageLOC® BODY TRIO ageLOC® Body Trio tilbyder et slankere, glattere, fastere mere ungdommelig udseende ved at genskabe et opstrammet look, gå efter cellulites, samt udglatte huden. ageLOC® Body Trio indeholder den nye ageLOC® Galvanic Body Spa og to avancerede aldersbekæmpende kropsprodukter, ageLOC® Body Shaping Gel og ageLOC® Dermatic Effects, for et slankere, mere glat og opstrammet udseende. ageLOC® Body Trio - for en ungdommeligt udseende krop.

45 MÅLGRUPPE Primær målgruppe:
Kvinder og mænd, som ønsker en opstrammet, yngre udseende krop. Eksisterende ageLOC® edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II og Nu Skin Galvanic Spa System™ II Body Shaping Gel brugere. Sekundær målgruppe: Imagebevidste kvinder i alderen , som af og til går i spacenter. Kvinder i alle aldre med cellulites og/eller ældningstegn på kroppen.

46 FORDELE Hjælper med at udglatte forekomsten af cellulites for et mere opstrammet udseende. Giver kroppen et glattere, mere opstrammet udseende. Forbedrer hudens fasthed. Forbedrer hudens generelle tilstand. Går efter de grundlæggende kilder til ældning. Hjælper med at opfriske og rense huden. Fugter huden. Hjælper med at opretholde en ungdommeligt udseende krop Eksempel: diameter på lår og arm udglatter ujævne områder går efter synlige ældningstegn hjælper med at fjerne urenheder 46

47 ageLOC® GALVANIC BODY SPA

48 HISTORIEN BAG GALVANISK STRØM
I 1791 var Luigi Galvani den første til at anvende elektrisk strøm til helbredsfordele. Den ”galvaniske strøm” som i dag anvendes til kosmetiske formål for at lette optagelsen af gavnlige ingredienser i huden er opkaldt efter denne italienske videnskabsmand.

49 HVAD ER EN GALVANISK BEHANDLING?
Spa-professionelle har i mere end 50 år anvendt galvanisk strøm i behandlinger for at genopfriske og revitalisere huden. Disse behandlinger kræver uddannet personale, som benytter en stor maskine med en rulle, der giver en blid massage. Dette hjælper med at fokusere celleenergi og fremme cirkulationen for at forbedre hudens teint.

50 HVORDAN VIRKER EN GALVANISK BEHANDLING?
- Galvaniske behandlinger arbejder ud fra det grundlæggende princip, at ens ladninger frastøder hinanden og modsætninger tiltrækker hinanden - ligesom magnetiske poler. Produkterne er udviklet til at indeholde vigtige ingredienser, som er enten negativt eller positivt ladede. Instrumentet er også indstillet til at have samme ladning som vigtige ingredienser i produktet. +

51 HVORDAN VIRKER EN GALVANISK BEHANDLING?
- Når ens ladninger frastøder hinanden lettes tilførslen af vigtige ingredienser til huden. Ved omhyggelig påføring af positive og negative galvaniske strømme er det muligt at udføre forskellige gavnlige behandlinger. +

52 PULSERENDE STRØMME FOR KROPPEN
Forskning har vist, at den pulserende strøm fremmer væskevibration, som med tiden fremmer sund cirkulation.  Pulserende galvaniske strømme er optimalt udviklet for brug på kroppen, hvor huden kan få gavn af forbedret væskevibration. hjælper med at stimulere huden for at hjælpe med at rense og opfriske huden og mindske synlige ældningstegn. 

53 PULSERENDE GALVANISKE STRØMME
Mens en konstant galvanisk strøm har et stabilt flow og ikke svinger eller varierer i amplitude*, så er en pulserende galvanisk strøm en type jævnstrøm, der varierer mellem to forskellige, forudbestemte niveauer. PULSERENDE STRØM * En pulserende galvanisk strøm er IKKE vekselstrøm. Inden for skiftende strømme svinger polariteten mellem positive og negative poler. JÆVN-STRØM STRØM TID 53

54 FORDELE Hjælper med at tilføre vigtige ingredienser til huden.
Optimeret pulserende galvanisk strøm hjælper med at stimulere huden, rense og opfriske den, samt mindske synlige ældningstegn. Laboratorieforskning viser, at behandlinger med galvanisk strøm kan fremme tilførslen af aldersbekæmpende ingredienser i op til 24 timer. Forskning har vist, at vibrationer, herunder pulserende strøm, kan være en vigtig brik i at øge væskebevægelsen. Fysiske vibrationer kan starte en kædereaktion. De skaber først fysisk stimulus af endotelet, som igangsætter produktionen af nitrogenmonoxid (NO). NO forårsager karudvidelse, hvilket resulterer i forbedret blodcirkulation og væskebevægelse. Forbedret blodcirkulation fjerner affaldsstoffer mere effektivt og der tilføres flere næringsstoffer til hudcellerne, hvilket resulterer i et ungdommeligt, strålende udseende. 54

55 NYE EGENSKABER Tilpasser sig automatisk din hud - anvender den korrekte mængde strøm for en mere effektiv behandling. Forbedret ergonomi - den nye form på ageLOC® Galvanic Body Spa er udviklet for bedre at følge kroppens konturer. ageLOC® ledende overflade - har en større navnebeskyttet ageLOC® ledende overflade, som kan tilføre huden op til 10 gange så mange ageLOC® ingredienser.

56 ANVENDELSE For optimale resultater anvendes ageLOC®
Galvanic Body Spa med ageLOC® Body Shaping Gel tre dage om ugen på: Arme Lår Balder Mave Bemærk: Bør ikke anvendes i ansigtet eller på sarte hudområder.

57 KOMPLEMENTÆRPRODUKTER

58 ageLOC® BODY SHAPING GEL
Udviklet for at arbejde eksklusivt med Nu Skin® Galvanic instrumenter for at tilføre kroppen de aldersbekæmpende fordele ved ageLOC®. Hjælper med at opfriske og rense huden, mens synlige ældningstegn mindskes.

59 VIGTIGSTE FORDELE Går efter de grundlæggende kilder til ældning for at bevare et ungdommeligt udseende og mindske ældningstegn. Hjælper med at mindske og udglatte forekomsten cellulites for et slankere, mere opstrammet udseende. Forbedrer hudens fasthed for et mere ungdommeligt udseende. Styrker hudens ekstracellulære matrix (ECM) for at hjælpe med at opbygge og bevare sundt udseende hud.

60 VIGTIGSTE INGREDIENSER
ageLOC® - navnebeskyttet Nu Skin® teknologi, som indeholder specifikke ingredienser, der går efter arSuperMarkers, de grundlæggende kilder til ældning. Laminaria Digitata - hjælper med at øge fedtnedbrydelsen; øger beviseligt mitokondrierespiration i keratinocytterne, hvilket resulterer i energiproduktion; og har vist sig at øge syntesen i strukturelle proteiner. Theobromine (Theobroma cacao (kakao) ekstrakt) - hæmmer beviseligt et specifikt enzym i fedtceller. Ved at hæmme dette enzym aktiveres fedtnedbrydelsen i huden, hvilket fører til et slankere, glattere udseende.

61 ANVENDELSE Anvendes en gang om dagen, tre gange om ugen på: Arme Lår
Balder Mave

62 ageLOC® DERMATIC EFFECTS

63 KOMPLEMENTÆRPRODUKTER
Fugtgivende og opstrammende lotion til dagligt brug, videnskabeligt udviklet for at tilføre kroppen de aldersbekæmpende fordele ved ageLOC®. ageLOC® Dermatic Effects hjælper med at udglatte forekomsten af cellulites, og forbedrer hudens fasthed.

64 VIGTIGSTE FORDELE Går efter de grundlæggende kilder til ældning for at bevare et ungdommeligt udseende og mindske ældningstegn. Hjælper med at udglatte forekomsten af cellulites for et mere opstrammet udseende. Forbedrer hudens fasthed for et mere ungdommeligt udseende. Fugter og hjælper med at udglatte huden. 64

65 VIGTIGSTE INGREDIENSER
ageLOC®- navnebeskyttet Nu Skin® teknologi, som indeholder specifikke ingredienser, der går efter arSuperMarkers, de grundlæggende kilder til ældning. Hibiscus abelmoschus ekstrakt - rig på plantelipidekstrakt, der hjælper med at dæmpe frie radikaler og mindske forekomsten af cellulites. Honningekstrakt - en naturlig alfahydroxysyre, som hjælper med at udglatte og blødgøre huden. Hyaluronsyre - hjælper med at bevare optimalt fugtniveau. 65

66 ANVENDELSE Anvendes to gange dagligt, morgen og aften på: Arme Lår
Balder Mave

67 TAK


Download ppt "NU GENERATION MULIGHEDEN"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google