Download præsentationen
1
Forretningsudvikling og Urmennesker
v/ Christian Majgaard
2
baggrunds bagage forme fremtiden medarbejdere idé marked
4
cv Hans Hansen NB: Urmenneske indeni monokulturel flokmentalitet
Storegaden Lillekøbing NB: Urmenneske indeni monokulturel flokmentalitet territorialhævdende imod indtrængere størrelsesfokuseret selvhævdende Uddannelse: Karriere: Personligt: 1980 1985 1990 1991 1994 1999 gift med motion, ski, golf, musik omgængelig, positiv målrettet, energisk teamplayer…..
5
forretningsudvikling?
6
medarbejdere idé marked
7
ansættelser
8
bemanding af udviklingsprojekter nyt område gammelt område
9
kultur vs kompetence
10
gammel kultur nyt team ny opgave ?
11
medarbejdere idé marked
12
Hvem er kunden? Hvad ønsker kunden ? Hvordan tilgodeser vi…?
13
vi Hvem er kunden? Narcissus A/S Vi er dejlige !
14
VISION Hvad ønsker kunden? vi VÆRDIER
15
medarbejdere idé marked
17
Brand= indtryk Logo = udtryk
18
urmenneske: civiliseret:
hvad er et brand ? udtryk indtryk hvor sidder det ? på mig i kunden hvad er branding ? at råbe op at gøre indtryk hvad gør indtryk ? skrig og skrål dække behov
19
brand som indtryk brand som udtryk
20
hvad er et brand ? udtryk indtryk
hvor sidder det ? på mig i kunden hvad er branding ? at råbe op at gøre indtryk hvad gør indtryk ? at råbe op dække behov urmenneske: civiliseret:
21
substans Behov være som nogen overflade
23
værdi for firmaet værdi for kunden
speed safety comfort SEE BUY FLY
24
vækst 30% IMD’s verdensanalyse 100 brands 30 lande 3 år nylanceringer med kraftig reklame vækst under 2% ingen bedre værdi for kunden meget bedre værdi for kunden
25
- and luggage in New York
Breakfast in Tokyo - Lunch in Paris - Dinner in London - and luggage in New York
26
paradoks? flytter aben med?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.